26 Haziran 2015 Cuma

Mikrodalgada bardakta/kupada kek pişirme deneyimim: Dr.Oetker Mug Cake.


Dr. Oetker'in bir ürününü keşfettim: ''Mug Cake''. Yani mikrodalga fırında bardakta/kupada kek pişirmek için hazır toz karışım. Hem de sadece 50 saniyede! İki farklı aromada çeşidi bulunuyor. Sizin için hemen kapıp bir deneme yaptım :)





Hazırlanışı: Ambalajda yazdığı gibi, paketten çıkan karışımı 4 yemek kaşığı sütle karıştırın. Hepsi bu :) Sonrası mikrodalgada 50 saniyeye bakıyor.

Mikrodalgayı hangi ayarda çalıştıracağız diye soranlar için, paket üzerinde birşey belirtilmemiş ama ben 900 watta çalıştırdım.  

Kullandığım bardak normal boyutta bir kupa, Çok çabuk kabardığı için daha küçük bir bardakta taşma yapabilir.

Gayet güzel kabardı ve pişti. Gördüğünüz gibi pofuduk bir görüntüsü var. Ben birşey ilave etmedim ama, üzerine dondurma, krema, sos, fındık/fıstık/hindistan cevizi gibi süslemeler yapılabilir.


Tadı nasıl derseniz, açıkçası kendi yaptığımız keklerle boy ölçüşemez :) ama çok pratik olduğu için ani tatlı ihtiyaçlarında iş görebilir.


Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder