5 Haziran 2014 Perşembe

Börner rendelerime kavuştum!


Bir süredir sebze dilimlemek (özellikle patates kızartması hazırlamak) için dilimleyici bakıyordum. Börner marka doğrayıcı ve rendelerin yabancı sitelerde çok övüldüğünü görünce temin etmeye karar verdim. Börner'in doğrama, dilimleme, rendeleme amaçlarına yönelik çok sayıda ürünü var, ve bıçakları gerçekten çok keskin!

Satın aldığım ürünlerden ve yaptığım ilk denemelerden size biraz bahsetmek istiyorum.

Börner V3 Mandolin Dilimleyici

V3 dilimleyici bize 5 farklı dilimleme imkanı sunuyor.

1- İnce (düz) dilimleme
2- Kalın (düz) dilimleme
3- İnce çubuk dilimleme
4- Kalın çubuk dilimleme
5- Küp küp doğrama

Ben dilimleyicimi alır almaz patatesi hem ince hem kalın dilimledim :) Tüm patatesi dilimlemek tahmin edin ne kadar sürdü? Sadece 15 saniye! Ve harika oldu! Actifry'da pişirdiğim patatesleri aşağıda görebilirsiniz :)


                                        İnce çubuk aparatı ve dilimlenmiş patatesler:
                                       

                                         Bu da kalın çubuk aparatı ve dilimlenmiş patatesler:
                                      

                          Kalın patateslerin Actifry'da 25 dk pişmiş halini de aşağıda görebilirsiniz :)

                   




Börner Dekostar Dekoratif Rende

Bu rende acayip eğlenceli! Sebzeleri dekoratif bir içimde doğramanıza izin veriyor. Ben patatesleri aşağıdaki gibi rendeledim, biraz tuzlayıp biraz da yağ sürüp fırınladım. 15 dk sonra fırında sağlıklı cipslerim hazırdı! Köşeleri fazla pişmiş gördüğünüz gibi, ama aşırı lezzetliydi. Yani birkaç dk az pişirseydim Ruffles'ı kıskandırırdım :) Yine de ilk deneme için hiç fena sayılmaz.

                   Dilimledim...
               

                 Fırın tepsisine dizdim..
           

             200 derecede 15 dk pişirdim.. (neredeyse yanıyordu, siz daha az pişirin!) :)

                    







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder